سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبات واجبات را زیان رساند بنده را به خدا نزدیک نگرداند . [نهج البلاغه]
شور عشق
مهراوه ی من
  • نویسنده : شور عشق:: 85/2/1:: 6:13 عصر
  • ابه نام او که زیباست و زیبایی را دوست دارد

    مهراوه ی من

    من پر شکوهترین سرودهای عالم را

    در ستایش تو -ای دختر افتاب - خواهم سرود.

    من پر شورترین ترانه های عاشقی را

    که بر خوردارترین معشوقان جهان از ان نصیبی نبرده اند

    برایت خواهم ساخت.

    ای غزل غزلهای من.....

     

     

     


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 2462
    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 0
    ........... درباره خودم ..........
    شور عشق
    شور عشق

    .......... لوگوی خودم ........
    شور عشق
    .......لوگوی دوستان ........

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........