سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپارنده دانش نزد غیر اهل آن، مانند آویزنده گوهر و مروارید و طلا برگردن خوکان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شور عشق
برای اولین بار
  • نویسنده : شور عشق:: 85/1/18:: 11:42 صبح
  • در  هنگامه پر شور دنیا

    درقلب خود استوار بایستید 

    و دعا کنید

    خدایا

    با این که  ضعیفم اما مشتاق شناختن ورسیدن به تو هستم

    شب وروز

    شعله عشق تو در قلبم فروزان است

    می خواهم  که تو را پیدا کنم

    من گم گشته ای هستم

    که در ظلمت دنیا

    به جستجوی امنیت تو برامده ام

    پناهم ده .


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 2458
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 0
    ........... درباره خودم ..........
    شور عشق
    شور عشق

    .......... لوگوی خودم ........
    شور عشق
    .......لوگوی دوستان ........

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........